PR aktivity - Prezentácie

CIEĽOM PR AKTIVÍT  

  • informovanosť verejnosti,
  • edukácia verejnosti,
  • ovplyvňovanie verejnej mienky vo vzťahu k spoločnosti

PREDMET PLNENIA

  • systematické  presadzovanie informatívnych a edukatívnych článkov  o práci a činnosti  komerčnej spoločnosti
  • navrhovanie tém čiastkových kampaní.
  • monitoring médií.  Reagovanie na skutkový stav.
  • organizácia  pravidelných tlačových konferencií, resp. stretnutí s novinármi.

POPIS ČINNOSTÍ VYKONÁVANÝCH V RÁMCI PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY

  • Navrhovanie  edukatívnych tém ( 1 x týždenne),  kreativita návrhov,
  • príprava  a vydávanie tlačových správ,  presadzovanie uverejnenia článkov vo vybraných médiách, riadenie  čiastkových kampaní,
  • denný monitoring médií,
  • komunikácia s novinármi,
  • organizačné zabezpečenie tlačovej besedy: prenájom priestorov, prenájom prezentačnej techniky, pozvánky novinárom, mailing, recalling, tlačové správy, propagačné materiály.

VÝSTUPY

  • Media monitoring